Gravid vecka 26 ♡

Vad tiden går fort! Är nu inne i vecka 26 och idag är det bara 100 dagar kvar till BF om 1,5 vecka så är jag inne i 3e trimestern. Jag har mått bättre än vad jag gjorde sist när jag skrev, så skönt att det där illamåendet inte höll i sig allt för länge :) Visst att jag mår lite illa då och då men de hör ju till haha! Det är så häftigt hur jag både ser och känner sparkarna väldigt väl med denna lilla, kan även känna kroppsdelar men inte allt för tydligt så att jag kan säga med all säkerhet vad det är. 
 
Idag har jag haft en väldigt mysig dag på stan med två av mina älsklingar, vi började dagen med frukost på stan sen så har vi gått i lite butiker o loppisar för att hitta lite fina grejer till min korg som jag nu pyntat med allt jag köpt och även plockat ute i naturen :) köpte den stora fina lycktan och krukan idag och igår så plockade jag lite färgglada höstlöv och bark ute, barken har jag Lindat fint runt blockljus och löven har jag lagt lite fint här o där i korgen och ett i lycktan :) sen så avslutade vi med lunch på stan innan vi gick hem :) 
Bild på mitt lilla höstpyssel 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beecka.blogg.se

Rebecka Palm är en tjej som bor i en mysig lägenhet i Småland med sambon Tom, sonen Jazon och Toms son Hampus. Här skriver hon om familjeliv, inredning, shoppingtips & lite andra olika tips.

RSS 2.0