Gravid vecka 24

In i en ny vecka och bara 18 dagar kvar tills man kan börja räkna ner ifrån 100 :P 
 
Det har verkligen blivit en sådan anorlunda graviditet i jämförelse med förra. Förra graviditeten va en riktig lyx graviditet  <3 men denna är inte desamma! Under den senaste veckan så har jag fått foglossning, jag började känna av den för ca 3 veckor sedan men då hoppades jag på att det bara va ngt tillfälligt som inte skulle bli till de sämre. Fast otur hade jag, nu vågar jag inte gå för långt för de slår tillbaka på kvällen och då är det inte skönt :( 
Illamående rätt så ofta och spyr händer minst en gång i veckan, skönt e de ju iallafall att jag inte mår så varje dag :) 
Vikten står rätt så still eller jag började gå uppåt men de kilot tappade jag denna vecka :S så nu väger jag 65 o när jag väntade Jazon så vägde jag 68.5 i denna vecka men då la sig alla kilon överallt förutom på mage, nu lägger sig allt på magen <3 
 
Haha jag ser ju inte ett dugg gravid ut på bilden med svarta underkläder 😂 men det är iallafall V 24 med Jazon o den med vita underkläder är idag, V 24 med den lilla <3
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beecka.blogg.se

Rebecka Palm är en tjej som bor i en mysig lägenhet i Småland med sambon Tom, sonen Jazon och Toms son Hampus. Här skriver hon om familjeliv, inredning, shoppingtips & lite andra olika tips.

RSS 2.0