44 dagar till BF!

Denna blogg har det inte funnits mycket ork eller tid till längre..
Tänk att det bara är 44 dagar kvar till BF :O shiit vad tiden flyger iväg! 
Här har det hunnit hända lite grejer.
Magen har vuxit på sedan sist men vi har fått veta att även denna lilla bebis e liten, Jazon låg 12%- på tillväxtkurvan och denna lilla ligger på 20%- fick vi veta förra veckan, så nästa vecka ska vi tillbaka på tillväxtultraljud.
Barnmorskan tror att jag antingen bara föder små barn eller att det kan bero på min epilepsi medicin. Jazon mådde ju iallafall toppen när han föddes så jag är inte så orolig för att denna inte ska må bra, men det är ändå skönt att dom tar det på allvar och kollar upp det. 
Idag va vi även hos MVC och nu har vi fått följa hjärtljuden på bebis ett par gånger och dom har legat på 137, 158, 142 och idag låg de på 130, vi har ju fortfarnade inte tagit reda på kön men hjärtljuden tyder på en blandning :P fast jag tror att det är en pojk och inatt så drömde jag även att det va en pojk :) 
Jag är så nyfiken men nu är de ju iallafall inte lång tid kvar tills vi får träffa våran nya lilla familjemedlem.
SF måttet mätte min BM också o de hade även avvikit från kurvan, så hade jag inte haft en TUL inbokad så hade hon bokat en tid för mig till ett.
Denna bild är ifrån V 29. 
 
Och nu i V 34 så ser magen ut såhär!
 
 
Så vidare till en annan sak som jag nog inte berättat, Vi ska flytta :D inflyttningsdatumet är den 1/1 men vi ska flytta lite tidigare :) så här hemma har det börjat att rensas ur grejer och imorgon tänkte jag även ta o börja packa lite :) 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beecka.blogg.se

Rebecka Palm är en tjej som bor i en mysig lägenhet i Småland med sambon Tom, sonen Jazon och Toms son Hampus. Här skriver hon om familjeliv, inredning, shoppingtips & lite andra olika tips.

RSS 2.0