Spenderat några timmar på golfbanan

 
Förra veckan så började vi att små spela lite golf, vi började med att stå tre dagar i rad och slog ut på ranchen sen så slutade de med att vi gick o köpte ett varsitt sätt med golfklubbor sen har vi slagit ut två till gånger ifrån ranchen igen och spelat på en korrthålsbana.
Men nu har vi fått testa att spela på riktigt, idag gick vi en 18 hålsbana :) Så med både aggresioner och mycket skratt så lyckades vi gå en 18 hålsbana, riktigt kul men svårt :P måste erkänna att innan jag själv testade de så tänkte jag som många andra att det är en fjant o snobb sport.. haha för fan det e ju skit kul! :D så skit ner er, ni som tycker som jag tyckte :P
Så kul att vi också har hittat ett intresse att dela :D
 
Vi har en så otroligt lugn son :O Han satt lugnt o åt majskrokar och babblade lite då o då sen sov han, men när vi väl kom tillbaka till hotellet så va de fullfart på golvet <3 
 
 
 
Två trötta killarn efter några timmar på golfbanan, nu ligger båda och sover och de tänkte även jag ta o göra :) imorgon blir det mer jobb för Tom, och Jazon o jag hoppas på bra väder så att vi kan gå långpromenad och kanske ta en liten shoppingrunda, vi är fortfarande med uppe i Stockholm och här finns de ju lite roligare affärer än va de gör i lilla hålan Nässjö ;)
Jag är så stolt och imponerand över hur duktig Älsklingen är som lyckats så bra med sitt företag! Han kämpar på så starkt och familjen stöttar honom. Ett av hans mål är att kunna hålla sig mycket på hemmaplan och det är något som jag längtar till <3 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beecka.blogg.se

Rebecka Palm är en tjej som bor i en mysig lägenhet i Småland med sambon Tom, sonen Jazon och Toms son Hampus. Här skriver hon om familjeliv, inredning, shoppingtips & lite andra olika tips.

RSS 2.0