Graviditeten ♡

Imorgon går vi in i V 16 och det känns knappt som om att jag är gravid, förutom ett konstigt illamående som kom efter V 12 och att jag gått upp ca 3kg.
Det är ju inte som när jag väntade Jazon då illamåendet fösvan efter V 12. Och shiit vad jag fick äta bara för att få bort illamåendet, så magen va lite mer svullen i början men de va nog även för att jag va totalt förstoppad som jag i ca V 20 blev tipsad om att använda Laxoberal för att slippa den jobbiga onda magen. Förstoppad är jag även i denna graviditet men när jag märkte att det hade gått ca en vecka o jag inte fått göra nr 2, så  med en ond o hård mage gick jag till apoteket köpa de igen sen så va de problemet löst.
 
Något som jag inte fick i förra graviditeten som jag verkligen tror att jag kommer o få i denna är bristningar men det är något jag ändå tycker att man får räkna med när man väntar en liten ängel ♡.
 
Och så har man dom där jobbiga mjölkbollarna som har börjat läcka men inte så länge som jag(Tom) inte klämmer på dom, fast de dröjer nog inte länge tills de börjar läcka ordentligt :P
 
Tänkte vissa jämförelsebild på V16 som har blivit efterfrågad av en vän.
 
Förra graviditeten ☆ Denna graviditet 
 
 

 
Anonym
2015-07-17 @ 22:19:09

Men, kära dotter! Är det en.liter baby i den lilla magen???

Svar: Jazon fick ju plats Så då finns de nog plats där inne nu med <3
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beecka.blogg.se

Rebecka Palm är en tjej som bor i en mysig lägenhet i Småland med sambon Tom, sonen Jazon och Toms son Hampus. Här skriver hon om familjeliv, inredning, shoppingtips & lite andra olika tips.

RSS 2.0