Gravid V 17

Då va man i vecka 17. Jag har nu i veckan känt av små sparkar men det är väldigt sällan. För 4 dagar sedan så somnade Jazon med sitt huvud på min mage och då fick jag känna två sparkar, det va riktigt mysigt <3
Samandragningar har jag börjat att känna av mer o mer, det är väl inte lika härligt.. hade ju ganska så starka o väldigt mycket samandragningar med Jazon, vi åkte även in en gång till förlossningen för att jag fick så ont men som tur va så såg allt bra ut <3 Nu hoppas jag att ja inte får lika jobbiga sammandragningar med den lilla i magen :)
 
 
 
 
 
 
Anonym
2015-07-28 @ 16:48:38

Vilken gravid app använder du? :)

Svar: Appen heter gravidkalender och babyapp :)
Rebecka

Anonym
2015-07-28 @ 16:49:41

Vilken gravid app använder du? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beecka.blogg.se

Rebecka Palm är en tjej som bor i en mysig lägenhet i Småland med sambon Tom, sonen Jazon och Toms son Hampus. Här skriver hon om familjeliv, inredning, shoppingtips & lite andra olika tips.

RSS 2.0