Vecka 22 ♡

I lördags så gick vi in i V 22 och magen växer och växer och sparkarna blir hårdare :) 
Nu har jag iallafall fått/fått köpa på mig lite gravid kläder, de som jag inte riktigt behövde med Jazon i magen.
Är det någon mer än jag som kan tro på att vissa saker är täcken på något? 
Iallafall så hittade jag en liten flicktoffs i ett par av jeansen o då fick jag en sådan känsla av att vi väntar en dotter sen så va det någon natt senare så drömde jag om massor av rosa bebis saker men sen så kom de lite blått också så då blev jag förvirrad :P
 
Mitt cravings för wok är ju inte kvar, nu har jag väll inget så extremt sug men jag är väldigt sugen på mackor och frallor. Så idag står jag och bakar frallor, får hoppas att dom blir goda :) 
 
 
 
 
Carro
2015-08-31 @ 11:48:49

Jag drömde att ja födde en tjej och en annan gång att vi skulle hämta våran dotter på dagis innan vi visste att det var en tjej 😀

Svar: Det är ju så häftigt! 😍 har hört flera stycken som drömt om vad de e för kön innan dom vet något 😍
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beecka.blogg.se

Rebecka Palm är en tjej som bor i en mysig lägenhet i Småland med sambon Tom, sonen Jazon och Toms son Hampus. Här skriver hon om familjeliv, inredning, shoppingtips & lite andra olika tips.

RSS 2.0