kinesiska kalendern & första plagget

Bara en kul grej men den visar rätt på Jazon,
Va 21år och blev befruktad i Januari.
Nu när jag blev gravid så va jag 23år och blev befruktad i April, den säger att vi väntar en flicka och typ alla säger att det är en flicka men vi har båda mycket pojkar i släkten så jag tror mest på pojk men vågar inte gissa.
Shiit så pirrigt det känns att vi inte kommer o veta kön innan den lilla kommer titta ut, ska bli kul att få känna hur de känns att inte veta något innan förlossning :)
 
Det är så svårt att köpa saker när vi inte ska ta reda på kön men ett första plagg måste man ju ha, så det fick bli ett neutralt :) 
Två boddy, två byxor och en gullig liten mössa ♡ dock så använder jag helst pyjamas som första plagg, de tyckte jag iallafall va väldigt smidigt på Jazon.
Mamma
2015-08-20 @ 21:41:38

Vad sött! Passar mycket bra åt både pojke och flicka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beecka.blogg.se

Rebecka Palm är en tjej som bor i en mysig lägenhet i Småland med sambon Tom, sonen Jazon och Toms son Hampus. Här skriver hon om familjeliv, inredning, shoppingtips & lite andra olika tips.

RSS 2.0