gravid V 20

Nu har nästan halva graviditeten gått och tiden går så fort! Känns som om att tiden gått mycket snabbare nu än vad de gjorde med Jazon i magen.
 
 
Känns inte som om att det händer så mycket med magen men lite händer det :) jag tror iallafall att magen kommer att bli större denna gång men det återstår att se :) 
Nu när jag går upp på morgonen så ser det ut som om att jag tagit med mig lakanet upp ur sängen, fullt av snygga ränder på kroppen :P
 
Men vikten och storleken är mindre denna gång, jag vägde 4-5 kg mer och va 10 cm bredare runt magen när jag väntade Jazon. 
Men med Jazon så gick jag upp i vikt så fort på grund av att jag höll på å åt bort mitt illamående fram till V 12, gick även upp på nätterna och åt eller drack grädde :P
 
 
 
Igår va vi på UL och allt såg jättebra ut. Gu så nyfiken jag är, vill veta om det blir en pojke eller flicka men det får jag veta när den lilla tittar ut :) Tom o alla andra tror att det blir en flicka, det är en som har gissat på pojke :P och jag tror mest på pojke, känns som de lutar mer o mer åt att jag tror pojke :P 
 
 
 
Mamma
2015-08-20 @ 21:39:25

Älskling! Tur att det finns bildbevis på det lilla livet. Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beecka.blogg.se

Rebecka Palm är en tjej som bor i en mysig lägenhet i Småland med sambon Tom, sonen Jazon och Toms son Hampus. Här skriver hon om familjeliv, inredning, shoppingtips & lite andra olika tips.

RSS 2.0