Gravid V 18

I lördags så gick vi in i V 18 och de senaste dagarna så har man börjat kunna känna sparkarna på utsidan av magen, så i fredags kände Emmy (Toms brors tjej) hur bebisen sparka och igår kände Tom ♡ 
 
Jag har nu även kommit fram till att cravings inte är kul! men tur att jag inte har cravings på något äckligt eller konstigt. Jag har fått ett jobbigt cravings för wok och starkt skade va!!! gaah så gott det är!!! Vill ha typ hela tiden!.. Så nu har jag köpt hem massor av wok saker så att jag kan göra mig mitt cravings :P
 
Med Jazon så hade jag inget speciellt sådär, då pendlade de mesta så att jag va jätte sugen på olika saker.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beecka.blogg.se

Rebecka Palm är en tjej som bor i en mysig lägenhet i Småland med sambon Tom, sonen Jazon och Toms son Hampus. Här skriver hon om familjeliv, inredning, shoppingtips & lite andra olika tips.

RSS 2.0