Shopping

Efter att ha varit på kosläpp i totalt fel kläder och skor så har jag nu köpt nya skor. Vem är så dum så den tar på sig söta tygkor (vita) och vita byxor till ett kosläpp? Haha jo jag såklart! Nästa gång tar jag på mig en overall och gummistövlar!
 
Tog tyvärr inga bilder när vi var på kosläppet 
Men här e dom nya skorna som passar perfekt till min jacka. Dom är ifrån Dinsko och kostar 349kr
 
 
 
Robex Lundgren
2015-05-01 @ 13:47:30
URL: http://ghgumman.blogg.se/

snygga

Svar: Tack :)
Rebecka




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

beecka.blogg.se

Rebecka Palm är en tjej som bor i en mysig lägenhet i Småland med sambon Tom, sonen Jazon och Toms son Hampus. Här skriver hon om familjeliv, inredning, shoppingtips & lite andra olika tips.

RSS 2.0